Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 11, 2008

Floating back into the memories of 2007.

Have been listening to the songs which I listened almost everyday in 2007, the songs which brought me through my everyday life in 2007. Same songs same time same me just different place different feeling different atmosphere. *sigh* I just downloaded two songs today and have been repeating them for many times already.haha..

单身潜逃
歌手:戴佩妮 专辑:ipenny

我没有你想像中那么坚强
我只是擅长用微笑去伪装
不是吗
我没有你形容的那么勇敢
我偶尔也会慌
我也和你一样
曾经年少轻狂
受了一点伤
我们都是一样
相信永远不远
但坚持却有点难
就让记忆中的爱慢慢
烧痛了我们就逃
带着现实的铐
摺叠我剩余的微笑
通往没有你的轨道
就让记忆中的你慢慢老
老去了谁也得不到
带着我的祈祷
摺叠我累积的问号
开始一次的单身潜逃

怎样
歌手:戴佩妮 专辑:怎样

我这里天快要黑了
那里呢
我这里天气凉凉的
那里呢
我这里一切都变了
我变的懂事了
我又开始写日记了
而那你呢
我这里天快要亮了
那里呢
我这里天气很炎热
那里呢
我这里一切都变了
我变的不哭了
我把照片也收起了
而那你呢
如果我们现在还在一起会是怎样
我们是不是还是深爱着对方
像开始时那样握着手就算天快亮
我们现在还在一起会是怎样
我们是不是还是隐瞒着对方
像结束时那样
明知道你没有错
还硬要我原谅
我不会原谅
我怎么原谅

2 comments:

Wendy said...

the first song..oh mo...me and ah via's must request de song when we go sing k..hahaha..we are so loving that song..

Michelle said...

i love that song too laaaaa.....can clear sing that song arr me...very nice!I'd listened to that song for like almost everyday in 2007..morning in car keep repeating(what i usually do when i love s song)..hahaa